برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با مخلان نظم و امنیت

فرمانده انتظامی کرمان به همه مخلان نظم و امنیت هشدار داد و گفت: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سردار فرشید در آیین تشییع و خاکسپاری شهید آزاد آور گفت: دست والدین همه خادمان نظم و امنیت به سبب پرورش و تربیت چنین فرزندانی بوسیدن دارد.

او افزود: دست تک تک شما عزیزان را می بوسم و همه ما مدیون شما عزیزان و رشادت فرزندان ایثارگر شما هستیم.

 فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: نام این شهید عزیز همواره به نیکی آورده می‌شود و همه ما مدیون شهدایی هستیم که با تقدیم جانشان رفتند و امنیت را به ما تقدیم کردند.

او به همه مخلان نظم و امنیت هشدار داد و گفت: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 



سردار فرشید افزود: فراموش نکنیم که  هرچه امروز در کشور داریم و در آینده خواهیم داشت، مدیون شهدایی است که در زمان خدمت خود اسم و رسم نداشتند؛ اما با تلاش و روحیه جهادی خود آسمانی شدند و در یاد‌ها به اسم و رسم اخروی رسیدند.

او با اهدای سلام و صلوات به روح مطهر شهید میلاد آزاد آور گفت من و همکارانم که امروز این لباس مقدس را تنمان کردیم تا پای جان برای آرامش مردم و آرامش جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان  بیان کرد: با شهدا بودن سخت نیست با شهدا ماندن سخت است و ما بایستی  با شهدا و میلاد عزیز که برای حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش کرد، عهد ببندیم و راه وی را ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار