اولین سالگرد شهیدمدافع امنیت رسول حسینی برگزار شد

اولین سالگردشهیدمدافع امنیت، ستوان دوم رسول حسینی در گلزار شهدای روستای محمدآباد شعبجره از توابع بخش یزدان آباد برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی، امام جمعه زرند در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع امنیت، ستوان دوم رسول حسینی که در گلزار شهدای روستای محمدآباد شعبجره از توابع بخش یزدان آباد با حضور خانواده شهدا و ایثارگران فرماندار زرند برگزار شد، گفت: در گفتار و پندارتان شهدا را مرده فرض نکنید.

او براساس آیه‌ای از قرآن بیان داشت: قرآن، یکی از راه‌های زندگی شهدایی را این گونه بیان می‌کند: جز باایمان و عمل صالح نمی‌شود، شهدایی زندگی کرد و اگر اعمال در مسیر خدا باشد، این وعده الهی است که حیات دیگری جز این زندگی به او می دهیم و آن حیات طیبه و معنوی است. 

حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: انسان کافر می‌تواند در رفاه و مادیات، بالاتر از مومنین در این دنیا زندگی داشته باشد؛ ولی این حیات، حیات حساب نمی‌شود و حیات طیبه نیست.

او بیان کرد: شهدا، درکشان از زندگی خلاصه در زندگی مادی نبود؛ بنابراین این حیات و راه درست را انتخاب کردند. 

 امام جمعه زرند بیان داشت: انسان، وقتی پرونده عملش به دستش داده می‌شود، این زندگی مادی را برایش حساب نمی‌کنند. 

او گفت: در این زندگی دنیا، همه چیز خلاصه نشده است و زندگی دنیا چیزی جز بازیچه نیست و حیات واقعی آنجا است. 

حجت الاسلام شجاعی افزود: اگر غفلتی اتفاق بیفتد، چشم و گوش انسان بسته می‌شود و رستگاری متوجه او نمی‌شود و شهدای ما رستگاری را درک کردند.

او افزود: اگر اجل مشخص نبود، شهدا، لحظه‌ای حاضر نبودند در این قفس بمانند؛ اما عمده بشر فکرمی کنند، این دنیا ماندنی است. 

امام جمعه زرند به جمله‌ای از سردار شهیدسلیمانی اشاره کرد و گفت: سرداردل‌ها بیان داشتند، برای شهیدشدن باید شهید زندگی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار