فرمانده سپاه کازرون خبر داد؛

نام نویسی بیش از ۵ هزار قرآن آموز کازرونی در مسابقات بسیج

فرمانده سپاه کازرون گفت: بیش از ۵ هزار قرآن آموز کازرونی در سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج نام نویسی کرده اند.

 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: بیش از ۵ هزار قرآن آموز کازرونی در سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در امسال ثبت نام کردند.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات در گروه‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بین خواهران و برادران شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امین سجادیان مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کازرون نیز گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ، روخوانی، صوت و لحن، تفسیر و اذان به صورت فردی، خانوادگی و گروهی به صورت ناحیه‌ای در بین علاقه‌مندان قرآنی شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

 او با توجه به پیشتاز بودن شهرستان کازرون در ثبت نام مسابقات قرآن در استان فارس یادآور شد: ثبت نام مسابقات تا ۱۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری مسابقات در نیمه دوم مردادماه به صورت شهرستان انجام خواهد شد.

 سجادیان بیان کرد: شرکت چشمگیر مردم و آحاد بسیجیان در سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج به کوری چشم دشمنان اسلام پاسخ محکمی به هتاکان قرآن است که این نور الهی با توجه به آیه سریع قرآن در سوره صف آیه ۸ هرگز خاموش نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار