اعلام تعرفه جدید باشگاه‌های بدنسازی و مدارس فوتبال کرمانشاه

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه تعرفه جدید باشگاه‌های بدنسازی و مدارس فوتبال استان را اعلام کرد.

فرهمند سال افزون معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت حدود ۷۶۰ باشگاه ورزشی در سطح استان، گفت : هرساله پیش از شروع تعطیلات تابستانی و شلوغ شدن اماکن ورزشی، تعرفه‌های جدید باشگاه‌های ورزشی را با تشکیل کمیته نرخ گذاری مشخص می‌کردیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته، نرخ باشگاه‌های ورزشی بین ۱۰ تا ۲۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا می‌کرد، اما امسال این رویه تغییر یافت. 

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: طی ابلاغی که اواخر اردیبهشت ماه از سوی وزارت ورزش و جوانان به استان‌ها انجام شد، مقرر شد که تعرفه جدید باشگاه‌های ورزشی براساس رتبه‌بندی آن‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شیوه نامه رتبه‌بندی باشگاه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان در اختیار استان‌ها قرار گرفته، گفت: طبق این شیوه‌نامه، باشگاه‌های ورزشی در هفت شاخص که هرکدام از این شاخص‌ها ۱۵ تا ۲۰ زیرمجموعه دارند، رتبه‌بندی می‌شوند.

سال افزون مدیریت، تجهیزات، منابع انسانی و... را از جمله این شاخص‌ها خواند و افزود: در نهایت با همکاری هیات‌های ورزشی کار ارزیابی و رتبه‌بندی باشگاه‌های ورزشی در سطح استان انجام گرفت.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار باشگاه‌های ورزشی استان متعلق به باشگاه‌های بدنسازی است، گفت: براساس شیوه نامه‌ای که به استان ابلاغ شده بود، هیچکدام از باشگاه‌های بدنسازی کرمانشاه در درجه یک قرار نگرفتند.

معاون ورزش و جوانان استان یادآورشد: طبق رتبه بندی انجام شده ۱۹ باشگاه بدنسازی استان شامل سالار، اکسیژن، ارشک، فیت پلاس، ایران فیت، آوان، انرژی کلاب، آریایی ها، اسپید، انرژی پلاس، نوین کات، آتریس، باتیس، ایوژن، یونیک، آراز پلاس، ضربان، پردل و تارتین درجه دو هستند که هزینه هر ساعت استفاده از آن‌ها با حضور مربی در این باشگاه‌ها ۳۴ هزار تومان و هزینه ۱۲ جلسه استفاده با حضور مربی ۴۱۰ هزار تومان است.

وی افزود: غیر از این ۱۹ باشگاه، دیگر باشگاه‌های بدنسازی استان درجه سوم هستند که هزینه هر ساعت استفاده با مربی از آن‌ها ۲۷ هزار تومان و برای ۱۲ جلسه یک ساعتی هم با حضور مربی ۳۲۸ هزار تومان خواهد بود.

سال افزون خاطرنشان کرد: باتوجه به تداوم ارزیابی‌ها احتمال اینکه تعداد باشگاه‌های بدنسازی درجه دوم کرمانشاه افزایش پیدا کند، وجود دارد.

وی به اجرای طرح رتبه بندی مدارس فوتبال در سطح استان پرداخت و گفت: براین اساس، زمین‌های چمن آزادی، ۱۵ خرداد، کارگران، دانشگاه رازی، انقلاب و وحدت درجه یک محسوب شده و هزینه ۱۲ جلسه آموزش ۹۰ دقیقه‌ای در آن‌ها ۴۶۸ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.

معاون ورزش و جوانان استان زمین‌های چمن شرکت نفت، بعثت مقاومت، آب منطقه‌ای، سیمان‌غرب و فجر را هم درجه دو معرفی کرد و گفت: هزینه ۱۲ جلسه آموزش ۹۰ دقیقه‌ای در این زمین‌ها ۳۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گفته این مسئول، زمین‌های چمن راه و ترابری، مخابرات، زندان، استانداری و معلم هم درجه سه بوده که هزینه ۱۲ جلسه آموزش ۹۰ دقیقه‌ای در آن‌ها ۲۵۰ هزار تومان خواهد بود.

وی گفت: طرح رتبه بندی استخر‌ها و سایر رشته‌های زیرمجموعه هیات‌های ورزشی استان انجام و به آن‌ها ابلاغ شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.