ساخت مسکن یکی از مولفه‌های مهم ایجاد اشتغال

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت : ساخت مسکن یکی از مولفه‌های مهم ایجاد اشتغال است.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه پس از جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور و به صورت ویبناری برگزار شد، گفت : برگزاری جلسات شورای عالی مسکن باعث می‌شود که از مجموعه اقدامات و برنامه‌های راهبردی این شورا مطلع شویم و زمینه خوبی برای بیان مسائل به منظور تسریع در اجرای برنامه‌های طرح نهضت ملی مسکن است.

وی خطاب به مدیران استانی تاکید کرد: مدیران ذیربط باید سرفصل‌های اصلی نهضت ملی مسکن را برای استان طراحی کنند تا وضعیت کرمانشاه از لحاظ تخصیص زمین و اقدامات دیگر مربوط به این طرح مشخص شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ضرورت دارد که در سرفصل‌های مهمی مانند طرح جوانی جمعیت، ساخت مسکن ملی، اجرای طرح بافت فرسوده و ساماندهی اجاره مسکن گام‌های مهمی در استان برداشته شود و تمرکز برای اجرای این برنامه‌ها روز به روز بیشتر شود.

صحرایی ادامه داد: ساخت مسکن یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است که این موضوع علاوه بر خانه دار شدن مردم، نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.

وی عنوان کرد: باید اطلاع رسانی گسترده‌تری در خصوص مسکن ملی در استان انجام شود تا با یک هم افزایی و انسجام بیشتری به دنبال اجرای این طرح در کرمانشاه باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۲۰:۱۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
شما یه زحمتی بکشین قطار دورن شهری رو راه اندازی کنین ، که ۱۰ ۱۵ ساله پدر مردم رو دراوردین با ترافیکی که ایجاد کردین ،، طرح نهضت ملی مسکن پیشکش ... درضمن اگه اراده ای برای یه طرح عمرانی ، رفاهی و پروژه هایی مثل مسکن ملی اگه قرار انجام بدین انجام بدین ،، از این جلسه ها زیاد تشکیل شده و با شعار نمیشه کاری از پیش برد