ذخیره سازی ۴۵ هزار کیلوگرم گاز مایع در آستانه اربعین حسینی

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : با توجه به قرارگرفتن در آستانه اربعین حسینی، ۴۵ هزار کیلوگرم گاز مایع ذخیره‌سازی شده است.

ابراهیم پوریزدانی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه درباره اقدامات مربوط به سوخت‌رسانی در ایام اربعین، گفت : در آستانه ایام اربعین، چهار باب جایگاه سیار بنزین و گازوئیل در مرز خسروی جانمایی خواهد شد.

وی افزود: به‌منظور تامین سوخت اتوبوس‌های حامل زوار اربعین، کارت اربعین برای جایگاه‌های منتخب درخواست شده که به زودی لیست این جایگاه‌ها نیز اعلام می‌شود.

پوریزدانی درباره مزایای کارت اربعین، گفت: یکی از مزایای کارت اربعین این است که اگر سهمیه جایگاه‌های سوخت به اتمام برسد جایگاه‌های منتخب موظف هستند با کارت جایگاه خود به اتوبوس‌های حامل زوار سوخت‌رسانی کنند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه همچنین از استقرار اکیپ‌های گشت به‌صورت شبانه‌روزی در همه جایگاه‌های سوخت خبر داد.

پوریزدانی با تاکید بر اینکه مشکلی از نظر سوخت‌رسانی به جایگاه‌های حمل و نقل نداریم، خاطرنشان کرد: ۱۶۳ جایگاه نیز در آماده‌باش کامل سوخت‌رسانی به زواری هستند که از مسیر‌های مختلفی وارد استان کرمانشاه می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۲۰۰ کیلومتر از حوزه ایلام در استان کرمانشاه قرار دارد، تمهیداتی اندیشیده شده که به‌منظور سوخت‌رسانی جایگاه‌های مذکور در آماده‌باش کامل باشند.

به‌گفته سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، ۲۴ جایگاه سوخت در استان کرمانشاه در مسیر پرتردد زوار اربعین قرار دارند. 

پوریزدانی تصریح کرد: نسبت به ذخیره‌سازی ۴۵ هزار کیلوگرم گاز مایع اقدام شده که بر اساس نیاز موکب‌ها و در صورت ثبت‌نام در سامانه سدف توزیع خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.