بزرگداشت آیت الله شیخ یدالله رحیمیان در اصفهان

مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان، از استادان پیشکسوت حوزه علمیه در مدرسه علمیه امام صادق (ع) چهارباغ اصفهان برگزار شد.

 مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان، از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه و والد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در مدرسه علمیه امام صادق (ع) چهارباغ اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، علما، فضلا، اساتید و طلاب حوزه علمیه، مسئولان لشکری و کشوری و قشر‌های مختلف مردم شرکت کردند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی از نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، فرزند آیت‌الله مظاهری به نمایندگی از این مرجع، استاندار اصفهان، ائمه جمعه موقت اصفهان، معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم مداحان در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و مصیبت اهل‌بیت (ع) روضه‌خوانی کردند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطاط هم در این مراسم به بیان ابعاد شخصیت مرحوم آیت‌الله رحیمیان پرداخت.

آیت الله رحیمیان از علمای اصفهان در سال ۱۳۰۰ در محله دستگیرد اصفهان به دنیا آمد و در شب تاسوعای حسینی به ملکوت اعلی پیوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار