کمک چند میلیون دلاری بانک آمریکایی به ترامپ

یک نشریه آمریکایی از تخصیص ۲۲۵ میلیون دلار به کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ خبر داد.

نشریه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشت در حالی که حامیان پیشین «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان این کشور، به دلیل حمله به کنگره آمریکا او را کنار گذاشتند، یک بانک کوچک آمریکایی ۲۲۵ میلیون  دلار به کمپین انتخاباتی او کمک کرده است.

آکسوس بانک (Axos Bank) یک مؤسسه مالی کمتر شناخته شده و آنلاین است که به دونالد ترامپ کمک مالی کرده است و این اقدام را با هدف تأمین مالی کمپین انتخاباتی او در انتخابات ۲۰۲۴ انجام داده است.

«برت الی» تحلیلگر مالی، به واشنگتن پست در این باره گفت: «بسیار مهم بود که کسی به ترامپ اعتبار بدهد و این از نظر سیاسی نیز عامل مهمی برای او بود.»

نشریه واشنگتن پست در بخشی از گزارش خود نوشت: «روز بعد از حمله به کنگره آمریکا پس از اعلام نتایج انتخابات ۲۰۲۰، اغلب اهداکنندگان مالی ترامپ او را کنار گذاشتند، اما بانک آکسوس، همان روز کمک‌های مالی بسیاری به او انجام داد. گرگوری گارابرانتس، مدیر عامل بانک آکسوس و یکی از اهداکنندگان مکرر جمهوری‌خواهان که ترسی نداشت، وام ۱۰۰ میلیون دلاری را امضا کرد تا برای برج ترامپ در شهر نیویورک استفاده شود، این برج آسمان خراشی ۵۸ طبقه است که تا سال ۲۰۱۹ اقامتگاه اصلی رئیس‌جمهور سابق بود.»

این نشریه در ادامه اعلام کرد که سه ماه بعد، گارابرانتس وام دوم ۱۲۵ میلیون دلاری را برای کمک به تأمین مالی بخش‌هایی از استراحتگاه گلف دورال ترامپ در فلوریدا، که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ خریداری کرد، مورد استفاده قرار داد، این بانک در ادامه وام گروهی از سرمایه‌گذاران برای خرید ۳۷۵ میلیون دلاری هتل ترامپ در واشنگتن دی سی در سال گذشته گرفته شده بود، را نیز فراهم کرد.

ترامپ به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد و به تازگی نظرسنجی جدید نشان داد که دونالد ترامپ همچنان پیشتاز انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه است و «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی را در انتخابات سراسری شکست خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
سرمایه دار = دشمن بشریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
مستکبرین حامی ترامپن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
دم ترامپ گرم بابا مُردیم از تورم. اول می گفتن تقصیر آمریکا و تحریماشه حالا میگن داریم بدهی صاف می کنیم. تا ببینیم کی رئیس جمهور بعدی میاد و دوباره بدهی به بار میاره. اگر آمریکا تازه رفته رو هوا ،ایران کلا رو هواست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
خداحافظ دموکراسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
بی شرف ها ازبس سلاح میفروشن و جنگ راه میندازن پول دارن
مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار