تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حادثه تروریستی خاش در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید ستوان دوم محمدرضا اسماعیلی چهارم مرداد در اصفهان برگزار می‌شود.

 در پی حمله تروریستی در تاریخ یکم مرداد جاری به واحد گشت پلیس راه در مسیر شهرستان خاش به تفتان در استان سیستان و بلوچستان، چهار نفر از مأموران شامل استوار یکم محمدرضا اسماعیلی، استوار یکم "رضا شیخی"، استوار یکم "حسن وحیدی" و ستوان یکم "مهدی الله‌پور" حین انجام وظیفه شهید شدند.

سرهنگ مسعود طُریفی  افزود: شهید ستواندوم "محمدرضا اسمعیلی" اهل شهرستان ورزنه استان اصفهان بود و پیکر مطهر این شهید والامقام فردا شب (سه‌شنبه) به اصفهان منتقل و مراسم وداع عمومی با پیکر او بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه روستای "اُشکهران" شهر ورزنه برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: بر این اساس مراسم وداع همکاران با پیکر شهید در ستاد یگان تکاوری شهر ورزنه در ساعت ۶ تا ۷ صبح روز چهارشنبه چهارم مرداد برگزار و سپس در ساعت هشت از میدان "معلم" شهر ورزنه تشییع و پس از آن در زادگاهش واقع در روستای "اُشکهران" به خاک سپرده می‌شود.

شهید ستواندوم" محمدرضا اسمعیلی" از نیرو‌های پلیس راه استان اصفهان بود که برای انجام خدمت به مردم سیستان و بلوچستان به این استان منتقل شده بود و در روز‌های پایانی ماموریت خود به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

از این شهید گرانقدر یک دختر چهار ساله به یادگار مانده است.

برچسب ها: حمله ، تروریستی ، پلیس راه ، خاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
تسلیت میگم به خانواده این شهید مظلوم
از دستگاه های امنیتی تقاضا دارم در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری این تروریست‌های بی رحم اقدام کنند
و دیگر مماشات را کنار بگذارند و حتی آمران و تحریک کنندگان را از بین ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
خدایش رحمت کند
و صبر به خانواده ها کند
ممنون به خاطر خونی که برای وطنم دادی
آخرین اخبار