پذیرش دانشجوی علوم بهداشتی در تغذیه در مقطع تحصیلات تکمیلی

از مهر ۱۴۰۲ و برای نخستین بار در منطقه قطب ۸ کشور، دانشگاه علوم پزشکی کرمان دانشجوی علوم بهداشتی در تغذیه در مقطع تحصیلات تکمیلی پذیرش می‌کند.

محمدرضا محمودی، مدیر گروه تغذیه دانشکده بهداشت  دانشاه علوم پزشکی کرمان گفت: با تصویب شورای گسترش وزارت بهداشت، برای اولین بار در مرکز قطب ۸ دانشگاه های علوم پزشکی کشور از مهرماه سال ۱۴۰۲، دانشجو تحصیلات تکمیلی علوم بهداشتی در تغذیه (تغذیه جامعه) در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمان پذیرش می شود.

او افزود: کمبود نیروی متخصص در رشته علوم بهداشتی در تغذیه و نیاز مبرم به دوره تحصیلات تکمیلی به منظور تربیت نیروهای زبده در رشته علوم بهداشتی در تغذیه برای مراکز بهداشتی-درمانی و نیز درخواست های متعدد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و شاغلین این رشته در مراکز بهداشتی - درمانی از ضرورت های تاسیس دوره تحصیلات تکمیلی علوم بهداشتی در تغذیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بود و برای رسیدن به این هدف در ۸ سال گذشته، تلاش های زیادی صورت گرفت تا محقق شود.

 محمودی  افزود: خوشبختانه بورد تغذیه در بازدیدی که در اواخر اردیبهشت ماه امسال از گروه تغذیه دانشکده بهداشت داشتند، با تاسیس این دوره موافقت کردند و دبیرخانه علوم پایه پزشکی و شورای گسترش وزارت بهداشت نیز با تاسیس این دوره موارفقت کرده است.

او بیان کرد: با تلاش های معاون آموزشی دانشگاه، سازمان سنجش با جذب ۵ دانشجوی کارشناسی ارشد، علوم بهداشتی در تغذیه از مهرماه سال ۱۴۰۲ موافقت کرده است. 

او از تلاش های مسئولان دانشگاه به ویژه معاون آموزشی و نیز مسئولان دانشکده بهداشت برای کسب این موفقیت قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار