مدیر عامل شرکت آبفا فارس خبر داد؛

ارائه خدمات آسان به مشترکان آبفا با راه‌اندازی نرم‌افزار جدید آب‌بها

صادق پور گفت: ارائه خدمات آبفا به مشترکان استان فارس با راه‌اندازی نرم‌افزار جدید آب‌بها با قابلیت‌های متنوع و به‌روز آسان‌تر شد.

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا فارس با بیان اینکه نرم‌افزار جدید و تحت وب آب‌بها در ۳۶ شهرستان استان فارس جایگزین نرم افزار قدیمی شد، اظهار کرد: با این نرم افزار ارائه خدمات شرکت آبفا فارس به مشترکان در سراسر استان به مراتب آسان‌تر از قبل شده است.

او اضافه کرد: با راه‌اندازی نرم‌افزار جدید آب بها، ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکان آب و فاضلاب سریع‌تر و با کیفیت بالاتری انجام می‌شود و همه خدمات فروش و پس از فروش آب و فاضلاب با این نرم افزار از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهر و روستا قابل ارائه به مشترکان و متقاضیان است.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس تصریح کرد: همچنین جهت رفاه حال مشترکان و متقاضیان، سامانه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب استان فارس به غیر از شهر شیراز، سایت https://m.abfa-fars.ir است که مشترکان ضمن ثبت‌نام در این سامانه می‌توانند خدمات مورد نظر خود از جمله خرید انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش انشعاب خود را به صورت برخط انجام دهند. 

او، با معرفی سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳ گفت: مشترکان می‌توانند خدمات مربوط به دریافت آخرین بدهی، اعلام شماره کنتور، ثبت شماره موبایل و حذف شماره موبایل را به صورت غیرحضوری از طریق این سر شماره پیامکی پیگیری کنند.

مشترکان می‌توانند پس از وارد شدن به سرشماره پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳، خدمات مورد نظر خود را با ارسال پیامک به شرح ذیل انجام دهند:

ثبت شماره موبایل:

 ارسال شناسه قبض به سر شماره پیامکی 

حذف شماره موبایل:

 ارسال عدد ۹ به سر شماره پیامکی خدماتی دیگر با استفاده از کد دستوری:

جهت مشاهده آخرین بدهی: 

ارسال *شناسه قبض*۱۰* به سرشماره پیامکی 

جهت اعلام شماره کنتور: 

ارسال *شماره مشکی‌رنگ کنتور*شناسه قبض*۱۱* به سر شماره پیامکی 

شرکت آبفا فارس به منظور رفاه بیشتر مشترکان اقدام به تهیه دستگاه‌های پوزی جهت قرائت کنتور کرده تا ماموران خدمات مشترکان همزمان با قرائت کنتور امکان صدور قبض و پرداخت در محل را داشته باشند. از این رو مشترکان در زمان مراجعه ماموران قرائت می‌توانند با درخواست از مامور نسبت به پرداخت قبض آب بهای خود در همان لحظه اقدام و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

برچسب ها: نرم افزار ، آب بها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار