عضو کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران:

تکلیف هشت اتحادیه صنفی زنجان تا یک ماه آینده مشخص می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران گفت: تکلیف انتخابات و رئیس هشت اتحادیه صنفی در استان زنجان تا یک ماه دیگر مشخص می‌شود.

محمد بازرگان عضو کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران گفت: طبق ابلاغیه دیوان عدالت اداری، هرچه سریعتر باید وضعیت اتحادیه‌ها ساماندهی می‌شد و در همین راستا طی چند مدت اخیر وضعیت چندین اتحادیه مشخص شد و فقط هشت اتحادیه دیگر باقی مانده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه افرادی که دارای شرایط لازم باشند می‌توانند در انتخابات اتحادیه‌ها حضور داشته باشند، گفت: متأسفانه در دوره اخیر اتاق اصناف این قوانین رعایت نمی‌شد و برخی از روسای اتحادیه‌ها چهار دوره بود که ریاست اتحادیه را بر عهده داشتند و با هر شرایط می‌خواستند حضور خود را در اتاق اصناف حفظ کنند.

وی اضافه کرد: وضعیت اتحادیه تراشکاران، ماشین آلات، کشاورزی، اتومبیل داران، چاپخانه‌داران و عکاسان و چند اتحادیه دیگر ظرف یک ماه آینده مشخص خواهد شد که امیدواریم با برگزاری انتخابات سالم، رؤسای این هشت اتحادیه مشخص شود.

بازرگان با اشاره به اینکه برخی از رؤسای اتحادیه‌ها تمایل ندارند که این پست را تحویل نفرات جدید دهند، گفت: حتی برخی از آن‌ها دوست نداشتند جای خود را در هیئت رئیسه به نفرات دیگر بدهند ولی ما موظف هستیم طبق قانون عمل کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه حقوق کارکنان اتاق اصناف از سال گذشته، چند ماه پرداخت نشده بود، گفت: خوشبختانه در حال حاضر تمامی حقوق‌های پرسنل به روز است و هیچ کس در اتاق موضوع شخصی همانند گذشته دنبال نمی‌کند.

بازرگان همچنین از عضویت زنجان در کمیسیون بودجه اتاق اصناف ایران خبر داد و افزود: امیدواریم با این عضویت بتوانیم گام‌های مثبتی در اعتلای استان برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.