دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

دولت سیزدهم در مجموع موفق عمل کرده است

بادامچیان گفت:دولت‌سیزدهم در زمینه‌های مختلفی مثل حضور بین‌المللی وارتباط با کشورها، تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز و فروش نفت موفق عمل کرده است.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامیه در نشست خبری در زنجان گفت: دولت با وجود شرایط تحریم در حد امکان و نیاز نفت می‌فروشد البته امروز با توسعه صادرات غیر نفتی نیازی به فروش نفت مگر برای کارهای عمرانی نیست.

وی اظهار کرد: امروز میزان صادرات غیرنفتی ایران از رقم ۴۴۷ میلیون دلار در سال ۱۳۵۷ به ۵۰ میلیارد دلار رسیده و ایران از زیر فشار نفتی نجات یافته است.

بادامچیان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دولت رئیسی در مجموع دولت موفقی است ولی هنوز در مسائل معیشتی نتوانسته گرانی‌های مکرر را مهار کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم تاکید دارند و هم اکنون درصدی از تورم کم شده ولی کار مطلوب انجام نشده است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در تورم مربوط به حوزه مسکن، تصور این بود که با طرح‌های مثل مالیات بر خانه‌های خالی قیمت پایین آورده می شود ولی این طرح جواب نداد و قیمت‌ها بالا هم رفت هرچند نیت ارائه طرح، درست بود.

وی با اشاره به قانون جدید چک، گفت: این قانون هم مشکلاتی ایجاد کرده است و اگرچه نقاط قوت خوبی هم دارد ولی دردسرهایی هم داشته، وظیفه دولت تسهیل امور است و در این امور باید تجدید نظر جدی داشته باشد.

بادامچیان تصریح کرد: دولت باید به جای مجموعه‌های سهم طلب به مجموعه‌های دارای طرح و برنامه توجه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش روی مجلس اشاره کرد و افزود: حزب موتلفه قطعاً در عرصه انتخابات حضور دارد و افراد مورد نظر در حوزه‌های انتخابیه را شناسایی و معرفی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.