دولت نجات ملی یمن حمله ائتلاف سعودی را محکوم کرد

وزارت بهداشت یمن در بیانیه‌ای حمله ائتلاف سعودی به بیمارستانی در تعز را محکوم کرد.

وزارت بهداشت یمن امروز یکشنبه در بیانیه‌ای حمله پهپادی ائتلاف سعودی به بیمارستان البرح در منطقه مقبنه در استان تعز را محکوم کرد و آن را جنایت جنگی دانست.

خبرگزاری المسیره از حمله پهپادی ائتلاف سعودی به بیمارستان مقبنه الریفی در شهر البرح خبر داده و اعلام کرد که در این حمله خسارت‌هایی به بخش‌هایی از بیمارستان و آمبولانس‌ها وارد شده و باعث ایجاد ترس و وحشت بین کادر درمان و بیماران شد.

در بیانیه وزارت بهداشت یمن به وارد آمدن خسارت‌هایی به بخش‌هایی از بیمارستان البرح و آمبولانس‌ها و ایجاد ترس و وحشت در میان کادر بیمارستان و بیماران اشاره شده است.

در بیانیه وزارت بهداشت یمن آمده است که هدف قرار دادن درمانگاه‌ها و مراکز درمانی جنایت جنگی است که ائتلاف سعودی در برابر چشمان ناظران سازمان ملل و جامعه جهانی مرتکب می‌شود.

در این بیانیه همچنین آمده است که از زمان آغاز تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن تاکنون بیش از ۵۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی به طور کلی یا جزئی تخریب شده است.

وزارت بهداشت یمن همچنین خواستار رفع فوری محاصره فرودگاه بین‌المللی صنعا برای سفر بیماران، انتقال تجهیزات و کمک‌های پزشکی با هدف مهیا کردن زمینه خدمات بهداشتی و کاهش درد و رنج انسانی در این کشور شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
ما هنوز از توافق ایران وعربستان ، که نفعی برای یمن وسوریه و
ایران داشته باشد، میوه ای نچیده ایم وعملا عربستان درمسیر
راهبردی غرب گام بر می دارد.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۳۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
امروز انصار الله یمن به طور مظلومانه در برابر. ارتش تا دندان مسلح سعودی مردانه ایستاده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۵ تير ۱۴۰۲
از اول هم مشخص بود که ائتلاف قصد خرید زمان و آمادگی بیشتر جهت تهاجم مجدد به مردم مظلوم یمن داره و توافق آتش بس فقط از روی حیله و مکر می‌باشد از طرفی این حمله بعد از تماس مقام آمریکایی با عربستان انجام شده که جای بسی تامل می‌باشد
آخرین اخبار