۴ کشته در حمله پهپادی ترکیه به شمال عراق

سازمان مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق از کشته شدن چهار عضو (پ ک ک) و زخمی شدن یک نفر دیگر در حمله پهپادی ترکیه به سلیمانیه عراق خبر داد.

مقامات منطقه کردستان عراق ضمن اعلام این خبر افزودند نيروهای پ ک ک که در خودرو‌های خود در منطقه بودند، طی ۱۰ دقیقه دو بار هدف حملات پهپادی ترکیه قرار گرفتند.

سلام عمر، مدیر بخشداری زلان در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: ۴ نفر در داخل خودرویی در منطقه شاربازیر استان سلیمانیه کشته شدند.

یک منبع به بغداد الیوم گفت که این چهار کشته متعلق به حزب کارگران کردستان (پ. ک. ک) هستند که از مخالفان حکومت ترکیه هستند.

منابع آگاه امنیتی گزارش دادند: یک پهپاد خودرویی را در روستای ره نگینه منطقه شاربازیر هدف قرار داد و سرنشینان آن کشته شدند. این انفجار باعث آتش سوزی در روستا شد که توسط تیم‌های دفاع شهری خاموش شد.

گفتنی است که چنین حوادثی در استان سلیمانیه تکرار می‌شود و منابع می‌گویند که ترکیه برای هدف قرار دادن شبه نظامیان حزب کارگران کردستان پشت این حملات است.

این در حالی است سازمان اطلاعات ترکیه پیشتر از کشته شدن "مسعود جلال عثمان" از اعضای ارشد "پ ک ک" در عملیاتی در "سنجار" در استان نینوا واقع در شمال عراق خبر داده بود.

در همین حال برخی منابع از حمله پهپادی ترکیه به روستای «خربی خوی» از توابع شهر «قامشلی» در شمال شرق سوریه خبر دادند که در جریان این حمله ۴ شبه‌نظامی کشته و ۸ نفر دیگر مجروح شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
درود بر اردوغان
اربيل سليمانيه تبديل به پايگاه پشتيباني تسليحاتي گروه هاي مزدور كرد تجزيه طلب شده است. اين گروه ها با دريافت حمايت هاي مالي تسليحاتي و اطلاعاتي توسط اسرائيل به فعاليت عليه ايران و تركيه مشغولند. اين مزدوران همچنين در سوريه همكاري مستقيم با امريكا اسرائيل عليه سوريه انجام ميدهند.
آخرین اخبار