بنیاد علوی یک دستگاه آمبولانس به بخش طارم سفلی اهدا کرد

مدیر بنیاد علوی قزوین از اختصاص یک دستگاه آمبولانس به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در راستای محرومیت زدایی به بخش طارم سفلی خبر داد.

حسین مهدوی زادگان مدیر بنیاد علوی قزوین گفت: بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی و محروم، همه ساله اجرای طرح‌های حمایتی و عام المنفعه خود را در زمینه‌های بهداشتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی و زیربنایی در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: به همین منظور نیاز‌ها و مشکلات مناطق محروم شناسایی می‌شود تا با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و بنیاد برکت مرتفع شود.

مهدوی زادگان اضافه کرد: در سال گذشته اهدای یک دستگاه آمبولانس به بخش طارم سفلی شهرستان قزوین مصوب شد تا روند ایجاد مرکز اورژانس در دهستان چوقور این بخش سرعت بگیرد.

مدیر بنیاد علوی استان قزوین همچنین اظهار کرد: این آمبولانس با ارزش ۳۵ میلیارد ریال تحویل دانشگاه علوم پزشکی قزوین شد تا بعد از آماده سازی مکان استقرار طی مراسمی با حضور مسوولان در منطقه طارم سفلی مستقر شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز بیش از ۴۰۰ تن سیمان جهت احداث مسکن برای محرومان و اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در این منطقه توزیع شده است، گفت: بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی در بخش طارم شهرستان قزوین تصویب شده که بخشی از آن با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم اجرا شده و مابقی نیز در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.