طرح‌های محرومیت زدایی در ۱۰ هزار روستا اجرا می‌شود

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۰ هزار روستا در برنامه محرومیت زدایی سپاه قرار دارد.

 سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در مراسم انعقاد قرارداد‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: ۱۰ هزار روستا در برنامه محرومیت زدایی سپاه قرار دارد که ۵۰ درصد پروژه‌های روستایی بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی افزود: خدمت به خلق دارای اجر بسیار بالایی است و خدماتی از جمله پروژه‌های آبرسانی و راهسازی که مردم بیشتری از آن بهره مند می‌شوند ارزش و اهمیت بیشتری دارد.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: در اجرای پروژه‌هایی همانند آبخیزی داری علاوه بر اینکه مردم از اب‌های ذخیره شده برای امور کشاورزی استفاده می‌کنند از میزان خسارت در سیل‌ها هم جلوگیری می‌شود.
 
سردار فدوی تصریح کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در راستای محرمیت زدایی و ایجاد زیرساخت در روستا‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای را شروع کرده است.
 
وی یادآورد شد: امروز میزان تعهد قرارگاه امام حسن (ع) نسبت به گذشته چند برابر شده است از جمله در ابتدا تعدد قرارگاه در حوزه آبرسانی ۲۰۰ روستا بود که امروز این تعداد به ۷۰۰ روستا افزایش یافته است. 
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: با توجه به همدلی و همکاری بسیار خوبی که در مدیریت کشور شکل گرفته است عزم و اراده سپاه و دولت این است که محرومیت در روستا‌های کشور را از بین ببرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار