بررسی آخرین اصلاحات قانون انتخابات مجلس

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در نهمین جلسه ستاد انتخابات استان، آخرین اصلاحات قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

 دبیر ستاد انتخابات استان در حاشیه نهمین جلسه این ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در این جلسه گزارشی از همایش ۲ روزه آموزشی مدیران کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، فرمانداران، مسئولان فناوری و آموزش استان‌های اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قم، قزوین و مرکزی که به میزبانی اصفهان برگزار شد، ارائه شد.

مهدی سلیمانی  افزود: همچنین نتایج نظرسنجی و برآیند کلی دیدگاه‌های شرکت کنندگان در این همایش در جلسه مطرح و مقرر شد کمیته‌های ستاد نسبت به اتخاذ تمهیدات برای رفع نواقص اینگونه همایش‌ها اقدام کنند

او گفت: همچنین آخرین اصلاحات به عمل آمده در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: این مهم مورد تأکید قرار گرفت که در صورت ابلاغ این قانون باتوجه به اینکه زمان‌بندی‌های انتخابات حدود سه ماه زودتر خواهد بود آمادگی فرمانداران برای اجرای فرآیند پیش ثبت نام از ۱۶ مرداد فراهم شود.


سلیمانی ضمن تأکید بر آمادگی فرمانداران در این خصوص، عنوان کرد: باید فرمانداران آمادگی لازم را داشته باشند تا از اواسط مهرماه سال‌جاری هیئت‌های اجرایی را تشکیل دهند و برای ثبت نام نهایی که از اواخر مهرماه انجام خواهد شد نیز آمادگی داشته باشند.

او اظهار داشت: در حوزه فناوری اطلاعات انتخابات نیز تأکید شد، کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با همکاری مراکز فناوری فرمانداری‌ها سرگروه‌های حوزه فناوری (به ازای هر ۱۰ شعبه دو نفر) را پیش بینی کند و فرآیند آموزش در زمان مشخص صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.