برگزاری نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

مرحله استانیِ نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در اصفهان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  اصفهان با بیان اینکه جشنواره  نوجوان خوارزمی در ابتدا و در مرحله مقدماتی با شرکت دو هزار دانش آموز به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شد گفت: پس از داوری‌ها، ۳۵۰ دانش آموز به مرحله استانیِ این جشنواره راه پیدا کردند.

محمدرضا ابرهیمی با اشاره به اینکه هدف مشترک جشنواره‌های علمی و پژوهشی در دور‌های مختلف تحصیلی کشف استعداد‌های دانش آموزی و هدایت و راهنمایی این استعدادهاست افزود:در این جشنواره‌ها فرهنگ مطالعه و پژوهش بین دانش آموزان ترویج می‌شود و زمینه‌های پیشرفت دانش آموزان فراهم می‌شود.

رییس بنیاد ملی استعداد‌های درخشان و معاون وزیر آموزش و پرورش هم در حاشیه بازدید از نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در اصفهان گفت: در این دست جشنواره‌ها دانش آموزان با مسیر پژوهش آشنا می‌شوند و شبکه‌های دوستیِ شکل گرفته در جشنواره‌ها منجر به تشکیل شبکه‌های علمی قوی می‌گردد.

الهام یاوری با اشاره به حمایت‌های سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان از دانش آموزان برتر و پژوهشگر گفت:برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد، تکمیل مهارت‌های پژوهشی و کارآفرینی، متصل کردن این دانش آموزان به بنیاد نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان و تسهیلات کنکوری و دانشگاهی از خدماتی است که به برترین‌های جشنواره‌های خوارزمی تعلق می‌گیرد.

منتخبین استانیِ نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی برای مرحله کشوری، شهریورماه عازم گیلان خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار