کرمان؛

کسب رتبه سوم جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان کرمانی

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه سوم کشوری پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان کرمانی برای نخستین بار خبر داد.







به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از کرمان ؛ معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: این مسابقات ویژه دانش آموزان پایه هفتم متوسطه دوره اول در محور های آزمایشگاه، دست سازه ها، آثار ادبی و پژوهشی به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.



محمد اسلامی خاطر نشان کرد : محمد حسام افضلی ومهدی عبدالرشیدی دانش آموزان مدرسه علامه حلی ناحیه یک کرمان در محورآزمایشگاه، ساره نیک روش و فاطمه علی آبادی از شهرستان راور در محور دست سازه ، زهرا برآوردی از شهرستان بافت در محور پژوهشی و فاطمه امینی دانش آموز بمی در محور ادبی، اعضای تیم دانش آموزی استان کرمان را تشکیل می دادند که مقام سوم کشوری این مسابقات را به خود اختصاص دادند.



اسلامی با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار دانش آموز استان کرمان درمرحله منطقه ای جشنواره خوازمی شرکت کرده بودند ، تصریح کرد: مرحله استانی این جشنواره با حضور 128 دانش آموز در اردیبهشت برگزار شد.



وی ارتقادانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و حل خلاقانه مسائل، فرصت آفرینی برای رشد وشکوفایی استعداد های خلاقیت های دانش آموزان، کیفیت بخشی به فرآیند یاددهی، یادگیری مبتنی بر تدریس پژوهش محور و کاربردی کردن دانش و ارتباط دادن آن با نیاز های جامعه و موقیت های زندگی را از جمله اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی برشمرد.



وی توجه ویژه به دستاورد های علمی و عملی دانش آموزان برای ورود به رقابت های علمی و تنوع بخشی به محیط های یادگیری از دیگر اهداف این جشنواره دانست.

انتهای پیام/ی 			 		
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.