اعلام ویژه برنامه‌های جشن عید غدیر در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل حرم مطهر شاهچراغ (ع) جزئیات برگزاری برنامه‌های جشن عید غدیر خم در این حرم مطهر را تشریح کرد.

امیرعباس حقیقی نیک گفت: در آستانه عید غدیر خم و به مناسبت عیدالله‌اکبر، از امروز برنامه‌های متنوع فرهنگی، جشن و مدیحه‌سرایی، میز خدمت پاسخگویی، سلسله نشست‌های ولایت فقیه و ... در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

او گفت: مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر در شام عید غدیر در شبستان امام خمینی (ره) همراه با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌اسلام والمسلمین فرحزاد و با مدیحه‌سرایی حاج مرتضی خلیلی از ذاکران عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود. این مراسم در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه همراه با نورافشانی همراه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل حرم مطهر شاهچراغ (ع) ادامه داد: همچنین قرائت کامل خطبه غدیر در روز جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۸ صبح در حرم مطهر حضرت احمدابن موسی الکاظم علیه السلام با سخنرانی و نوای حجت الاسلام حسین آبادی برگزار می‌شود.

حقیقی از اقامه نماز استغاثه به امام زمان (عج) همراه با جشن روز عیدغدیر و قرائت زیارت آل یاسین در رواق دالرذکر ویژه بانوان ۲ ساعت قبل از اذان ظهر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ خبر داد.

او گفت: همچنین به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر، شادپیمایی غدیر همراه با توزیع بزرگترین کیک طبقاتی جهان در شیراز برگزار می‌شود که این برنامه روز جمعه، ۱۶ تیرماه جاری از ساعت ۱۷ از میدان شهدا شیراز آغاز شده و به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار