مدارس فوتبال تضمینی برای آینده فوتبال کشور

مسئول مدارس فوتبال استان اصفهان گفت: سالانه نزدیک به ۴ هزار مدرسه فوتبال درکشور فعالیت می‌کنند.

مسئول مدارس فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه علاقه مندی نونهالان و نوجوانان در سال‌های اخیر باعث رشد و توسعه مدارس فوتبال در کشور شده گفت: برای اینکه بتوانیم از این فرصت و ظرفیت مهم درست بهره ببریم همواره نیازمند یک برنامه ریزی اصولی و هدفمند هستیم.


محسن تابش فر افزود: برای این موضوع و ساماندهی مدارس فوتبال در استان اصفهان یک سامانه جامعی را راه اندازی کرده ایم تا تمامی مدارس فوتبال با اخذ مجوز بتوانند در حوزه فوتبال فعالیت داشته باشند.


او گفت: یکی از دغدغه‌های والدین برای حضور فرزندانشان در رشته فوتبال یک مدرسه فوتبال استاندارد و رسمی است و برای همین ما به عنوان مسئول و متولی این موضوع باید همواره برنامه ریزی‌های خوبی داشته باشیم.


تابش فر افزود: یکی از موارد مهم در یکی دو سال اخیر همین کسب مجوز است و مدرسه فوتبالی که مجوز رسمی نداشته باشد نمی‌تواند فعالیت بکند و ادامه کار آن جلوگیری خواهد شد.


مسئول مدارس فوتبال هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به اینکه برای کسب مجوز مدرسه فوتبال موسس باید کارنامه ورزشی و دارای مدرک معتبر باشد گفت: در کنار مدارک معتبر موسس و مدیر مدرسه فوتبال مربیان مدرسه و آکادمی فوتبال هم باید مدارج مربیگری را حداقل در مرحله c آسیا داشته باشند.


محسن تابش فر افزود: چنانچه مدرسه فوتبالی بدون مجوز باشد با حکمی که هیئت فوتبال از طرف دادستانی دارد به صورت قانونی اقدام به پلمپ و تعطیلی آن مجموعه خواهد کرد.


او گفت: خانواده‌ها با جست و جو در سایت هیئت فوتبال استان اصفهان می‌تواند به راحتی از مدارس فوتبال معتبر و رسمی و مربیان دارای مجوز فعالیت استعلام دریافت کنند تا با خیال راحت بتوانند فرزندان خود را در این مدارس ثبت نام نمایند.


سالانه بیش از ۴۰۰ هزار نفر در مدارس فوتبال سراسر کشور ثبت نام می‌کنند، ظرفیت بسیار خوبی که با نگاه ویژه به آن می‌توان آینده فوتبال ایران را ساخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.