کاماوینگا با رئال تمدید کرد

ادواردو کاماوینگا با رئال مادرید برای تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۸ به توافق رسید.

 روزنامه مارکا دقایقی پیش اعلام کرد ادواردو کاماوینگا در پایان مذاکرات با رئال مادرید با تمدید قراردادش موافقت کرده است. قرارداد جدید کاماوینگا تا سال ۲۰۲۸ بوده و شاهد افزایش قابل توجه دستمزد او می‌شود. بند فسخ قرارداد کاماوینگا هم به ۱ میلیارد یورو افزایش یافته است.

جزئیات این قرارداد در طول فصل گذشته در مذاکرات دوطرفه طرح‌ریزی شده بود و در نهایت امروز مورد توافق نهایی قرار گرفت. کاماوینگا در دو فصل گذشته با پیراهن رئال به میدان رفته و مورد رضایت کامل کادر فنی و مدیران باشگاه قرار داشته است.

مدیران رئال مادرید با این قرارداد جدید می‌خواهند به دلیل کیفیت فوتبالی و اخلاق و روحیه خوب این ملی‌پوش فرانسوی به او پاداش بدهند. به همین دلیل است که دستمزد او به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است.

در ماه آوریل فابریتزیو رومانو اعلام کرد که مذاکرات دو طرف به فاز نهایی رسیده است. او فاش کرد که هدف رئال تمدید با کاماوینگا با یک قرارداد جدید پنج‌ساله است.

مثل تمدید‌هایی که رئال سال گذشته با میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس داشت، اعلام رسمی تمدید با کاماوینگا هم با تاخیر انجام خواهد شد. اما ستاره فرانسوی با بند فسخ ۱ میلیارد یورویی‌اش به جمع ستاره‌های لالیگا پیوست که چنین بند فسخی دارند. بندی که نشان می‌دهد باشگاه این ستاره‌ها به هیچ وجه خواهان از دست دادنشان تا پایان مدت قرارداد نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار