اورتون و کارلتو به توافق دوستانه دست یافتند

دعوای حقوقی کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با باشگاه اورتون ختم به خیر شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، که بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ هدایت اورتون را به عهده داشت از این باشگاه انگلیسی شکایت کرده بود. این شکایت مربوط به عدم تعهد باشگاه انگلیسی به برخی از بند‌های مالی قرارداد منعقد شده بین طرفین بود.

جان مهرزاد کی سی، نماینده حقوقی کارلو آنچلوتی، امروز از بسته شدن این پرونده خبر داد. او اعلام کرد که طرفین به راه حلی دوستانه برای پایان اختلافات یاد شده دست یافته‌اند.

او با ابراز خوشحالی از پایان خوش این موضوع گفت: این پرونده با توافق دوستانه دو طرف بسته شد. کارلو آنچلوتی احترام ویژه‌ای برای هواداران باشگاه تاتنهام قائل است و برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کند.

آنچلوتی بعد از برکناری از هدایت ناپولی راهی انگلیس شده و روی نیمکت اورتون نشست. او در فصل اول حضور خود با اورتون در رده دوازدهم لیگ برتر قرار گرفت. فصل دوم همکاری کارلتو و اورتون شروع خوبی داشت و آن‌ها سال ۲۰۲۰ را با رتبه چهارم به پایان رساندند، اما در ادامه نتایج تیم افت فاحشی پیدا کرد و فصل با رتبه یازدهم برای اورتون به پایان رسید. سرمربی ایتالیایی اورتون در ژوئن سال ۲۰۲۱ با فسخ قراردادش راهی رئال مادرید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار