پدیده محبوب پرز: می‌خواهم مثل اوزیل در رئال بدرخشم

شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود.

در روز‌هایی که شایعات درباره آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه و بازیکن فنرباغچه، داغ شده و ادعا‌های زیادی درباره پیوستن او به باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله بارسا و رئال مادرید مطرح می‌شود شبکه ESPN در گزارشی می‌گوید او واقعا به رئال مادرید نزدیک است، چرا که فلورنتینو پرز شخصا تمایل زیادی برای حضور گولر در مادرید دارد.

با اینکه این روز‌ها همه نگاه‌های هواداران رئال به کیلیان امباپه دوخته شده، ESPN می‌گوید حضور او در والده‌بباس در تابستان امسال بعید به نظر می‌رسد و یکی از انتقال‌هایی که به احتمال زیاد رئالی‌ها شاهدش خواهند بود جذب آردا گولر است. پدیده جوانی که از او به عنوان مسی ترکیه یاد می‌شود.

آردا گولر شخصا یک مادریدیستاست و در مصاحبه‌ای در کشورش، ترکیه، گفته بود از کودکی رؤیای بازی با پیراهن رئال مادرید را داشته است. آردا بر خلاف بسیاری از هم‌نسلانش رئال را نه به خاطر کریستیانو رونالدو، بلکه به خاطر یک بازیکن ترک‌تبار دوست داشته: مسوت اوزیل.

در این گزارش به علاقه شخصی فلورنتینو پرز به سبک فوتبال و تکنیک آردا گولر اشاره شده است. اما از سوی دیگر مدیریت ورزشی رئال معتقد است او با توجه به تجربه کمی که از بازی در سطح فوتبال اول اروپا دارد باید یک فصل را در کاستیا سپری کند و بعد به تیم اول رئال بپیوندد. این ممکن است آردا را پشیمان کند، چرا که او همین حالا چند پیشنهاد از تیم‌های حاضر در لیگ‌های بزرگ اروپایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار