ثبت نام حدود ۲۱ هزار همدانی در سامانه نیروی کار

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ثبت نام ۲٠ هزار و ۷٠۶ نفر به عنوان نیروی کار در سامانه اداره کار خبر داد.

مصطفی قربانفر با بیان اینکه پارسال تعهد اشتغالزایی برای ۲۳ هزار و۷۶۹ نفر را داشتیم، گفت: طی سال گذشته از طریق دستگاه‌های اجرایی روزانه ۲۶ هزار اشتغالزایی جدید در سامانه به ثبت رسید.

او با اشاره به ثبت نام ۲٠ هزار و ۷٠۶ نفر به عنوان نیروی کار در سامانه اداره کار، افزود: ثبت نام در سامانه از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تصریح بر اینکه به دلیل بسته بودن سامانه، آمار اشتغالزایی به صورت کامل رصد نشد؛ گفت: به دلیل قطعی اینترنت و بسته بودن سامانه ارقام اشتغالزایی به صورت کامل رصد نشده، اما اگر بخواهیم آمار دقیقی در این زمینه ارائه دهیم؛ شاید ۳ الی ۴ هزار شغل ایجاد شده که فقط حدود ۲ هزار شغل در حال ثبت در سامانه است.

قربانفر در ادامه از راه اندازی سامانه جستجوی کار خبر داد و گفت: از اواخر سال گذشته وزارتخانه سامانه‌ای راه اندازی کرده که متقاضی می‌تواند با ثبت اطلاعات خود مبنی بر اینکه جویای چه کار با چه حقوقی است و در شغل مورد نظرش مشغول به کار شود.

او افزود: در سامانه مربوط به جستجوی کار، کارفرما می‌تواند با درج اطلاعات مبنی بر اینکه، چه نیروی کاری با چه تخصص و چه سنی لازم دارد را در درگاه سامانه ثبت کرده یا اینکه با افراد مورد نظر تماس حاصل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار