برپایی میز پاسخگویی در ادارات مناطق ۲۰ گانه آموزش و پرورش استان همدان

مدیرکل آموزش و پروش استان همدان از برپایی میز پاسخگویی در زمینه با امتحانات در اداره سنجش اداره کل و ادارات مناطق ۲۰ گانه استان همدان از روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه خبرداد.

 رسول شیدایی افزود: از امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه میز پاسخگویی در رابطه با امتحانات نهایی در اداره سنجش اداره کل و ادارات آموزش وپرورش مناطق ۲۰ گانه استان دائر است و همکاران در واحد سنجش، مشکلات احتمالی دانش آموزان در رابطه با مسائل مربوط به امتحانات نهایی را پیگیری و برطرف خواهند کرد. 

 او تصریح کرد: دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند و اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است. 

 مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سامانه الان فعال شده، اما برای بعضی دانش آموزان ترمیم نمره‌ای ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد که در این صورت از امروز میز خدمت در مناطق برپا می‌شود و متقاضیان با مراجعه به میز خدمت می‌توانند مشکل خود را برطرف کنند. 

گفتنی است: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) از یکشنبه ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۲۹ خرداد ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.