مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف برنج های موجود در انبار غله+ فیلم

دادستان قزوین در بازدید از انبار غله یک ماه مهلت داد تا وضعیت برنج های موجود در انبار تعیین تکلیف شود.

رجبی در بازدید از انبار سازمان تملیکی، گمرک و غله تاکید کرد: در بازدید میدانی از انبار غله مشاهده شد که به دلیل عدم پاسخگویی آزمایشگاه همکار که در استان دیگر قرار دارد، هزار و ۵۰۰ تن برنج وارداتی در ذخیره شده است که با هماهنگی صورت گرفته مقرر شد در صورت عدم پاسخگویی آزمایشگاه برنج‌ها بین عاملین و مردم توزیع شود.

او افزود: یکی از برنامه های دادستانی قزوین نظارت مستمر بر انبارهای غله و گمرک است تا از تضییع حقوق عامه جلوگیری شود.

دادستان قزوین همچنین گفت: در بازدید از انبار گمرک به دستگاه‌های متولی و اجرایی تاکید کردیم در عرض ۳ هفته نسبت به تعیین تکلیف برخی از اموال موجود در انبار گمرک اقدام کنند.

رییس کل دادگستری استان هم در این بازدید گفت: سازمان اموال تملیکی استان قزوین بر اساس ارزیابی پایش، نظارت و مدیریت عملکرد که توسط سازمان اموال تملیکی کشور صورت گرفته در بین ۱۴ استان در گروه ۳ رتبه اول را کسب کرده است.

شعبانی یکی از مشکلات موجود در این حوزه را نبود دادگاه تجدید نظر در تعزیرات استان دانست و گفت: در سال‌های گذشته به علت عدم استقرار شعبه تجدید نظر در تعزیرات استان روند رسیدگی پرونده‌ها به کندی صورت می‌گرفت که این مشکل در آینده نزدیک در چارت سازمانی جدید با استقرار شعبه تجدید نظر در تعزیرات استان برطرف خواهد شود.

رییس کل دادگستری بیان کرد: باید با هم افزایی و مشارکت دستگاه‌های مرتبط نسبت به تعیین تکلیف برخی از اموال‌های موجود در انبار‌ها اقدام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.