هزینه آماده سازی زمین در طرح جوانی جمعیت ۱۰ میلیون ریال است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: هزینه آماده سازی زمین در طرح جوانی جمعیت در راستای حمایت از خانواده به ازای هر یک متر مربع ۱۰ میلیون ریال است.

وهاب میزانی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرایط واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند در قالب ۲ قانون طرح جوانی جمعیت ابلاغ شده که یک قانون در رابطه با خانواده‌های دارای سه فرزند است که فرزند سوم آنها بعد از ابلاغ قانون به دنیا آمده باشد و یک قانون نیز سال گذشته مصوب شد که اگر خانواده‌ها دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال باشند، مشمول طرح جوانی جمعیت و دریافت زمین و یا مسکن می‌شوند.

وی ادامه داد: زمین رایگان در طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزندی بدون هزینه آماده سازی ارایه می‌شود و برای سه فرزندی‌ها نیز هزینه آماده سازی باید از آن‌ها دریافت شود.

میزانی با بیان اینکه پرداخت هزینه‌ها برای خانواده‌ها کمی مشکل بود و بازخورد مناسبی دریافت نمی‌کردیم، ادامه داد: با پیگیری‌ها و نشست‌های مستمر اداره کل راه و شهرسازی قزوین با وزارتخانه و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع مختلف و همیاری دستگاه‌های خدمات رسان، هزینه آماده سازی در طرح ۱۸هکتاری شهر جدید مهرگان در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین خاطرنشان کرد: هزینه آماده سازی به صورت یکجا از متقاضیان دریافت نمی‌شود، بلکه افراد بعد از ۲ سال تنفس به صورت اقساطی این هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار