قناعتی:

در پاسداری از آراء مردم با کسی تعارف نداریم و از هیچ خطایی چشم پوشی نمی‌کنیم

دبیر ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، چهار راهبرد مورد تاکید رهبر انقلاب در برگزاری انتخابات است، گفت: انتخابات پیش رو در استان با محوریت راهبردهای تعیین شده از سوی رهبری در کمال سلامت و امنیت برگزار می‌شود.

جواد قناعتی با یادآوری اینکه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات است، گفت: انتخابات پیش رو در استان فارس با محوریت تلاش برای تحقق راهبرد‌های تعیین شده از سوی رهبری در کمال سلامت و امنیت ان‌شاءالله برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور، مبنی بر بی طرفی ارکان مختلف دولت در برگزاری انتخابات و پیشگیری از هرگونه استفاده نامتعارف از ظرفیت‌های دولتی به نفع کاندیدا‌های احتمالی، ضمن اعلام حمایت از این بخشنامه گفت: همه مجریان برگزاری انتخابات در فارس خود را متعهد به برگزاری انتخاباتی سالم و امن، با رقابت جامع و مشارکت بالا می‌دانند و حفظ امنیت و سلامت انتخابات را در رأس وظایف خود قرار داده‌اند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، با تاکید بر این که پاسدار آراء مردم عزیزمان هستیم، به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد: رأی مردم حق الناس است و در حراست و پاسداری از آن، اجازه عبور از قانون را به هیچ احدی نخواهیم داد.

دبیر ستاد انتخابات استان فارس گفت: مردم فهیم فارس، یقین داشته باشند که امانت‌دار آرا آن‌ها هستیم و برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات با تمام توان در صحنه حاضر خواهیم بود و از هیچ گونه خطایی چشم پوشی نخواهیم کرد.

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری فارس از همه اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران و همه دست‌اندرکاران این حوزه خواست با قاطعیت امور مربوط به برگزاری انتخابات را دنبال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار