تشکیل دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تشکیل دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان خبر داد.

مهدی ملک گفت: اولین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان به ریاست استاندار و با ۱۴ عضو برگزار شد.

ملک گفت: دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان با هدف مقابله قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک و همچنین تسریع در اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم (مالیات بر خانه‌های خالی) تشکیل شده است.

او افزود: در این جلسه مباحثی، چون ثبت قرارداد‌ها در سامانه معاملات املاک و مستغلات، تشکیل گشت مشترک سامان‌دهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک و ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات توسط سازمان تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین مقرر شد ذیل این کارگروه کمیته‌های تخصصی اعم از کمیته حقوقی و کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی برای پیشبرد بهتر اهداف کارگروه تشکیل شود.

ملک گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از مصوبات و اقدامات کارگروه به ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی گلستان، واقع در ابتدای خیابان شهید بهشتی مراجعه نمایند.

 شهروندان گلستانی می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در خصوص اقدامات کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان به شماره ۷۹۴۸-۵۹۰-۰۹۳۸ پیامک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.