دستگیری شاگرد مغازه ای که سارق از آب در آمد

فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری شاگرد مغازه‌ای که اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی تجری گفت: پس از اطلاع پلیس از وقوع چند سرقت به روش کش روزنی از مغازه در شهر گرگان، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت در دستور کار کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل وقوع سرقت و انجام تحقیقات و بررسی‌های تخصصی دریافتند که این سرقت‌ها توسط فردی که قبلا شاگرد مغازه بود، انجام شده و در ادامه با اقدامات ویژه پلیسی، متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ تجری تصریح کرد: سارق که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک مستند پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲ فقره سرقت موبایل به روش کش روزنی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه تحقیقات نشان داد، سارق قبلا به عنوان شاگرد در مغازه، مشغول به کار بوده و آشنایی کامل به محل داشت، اظهار کرد: متهم از غفلت مال‌باختگان سو استفاده می‌کرد و موبایل‌ها را به سرقت می‌برد.

وی افزود: با اعتراف صریح سارق و شناسایی آن توسط افراد مالباخته در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی به صاحبان مغازه‌ها در خصوص انتخاب و به کارگیری افراد به عنوان شاگرد در محل کسب خود هشدار داد و گفت: متصدیان واحد‌های صنفی باید دقت و هوشیاری خود را در این زمینه به کار گرفته و با تحقیق و بررسی و اطمینان اقدام به این کار کنند.

برچسب ها: سرفت ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.