قرار گرفتن دانشگاه شهرکرد در فهرست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم کشور عراق

امکان جذب دانشجویان غیرایرانی از کشور عراق با قرار گرفتن نام دانشگاه شهرکرد در لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم کشور عراق فراهم شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ریاست دانشگاه و مرکز همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد، امکان جذب دانشجویان غیرایرانی از کشور عراق با قرار گرفتن نام دانشگاه شهرکرد در لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم کشور عراق فراهم گردید.

امکان گسترش هر چه بیشتر تعاملات علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه شهرکرد و دانشگاه‌های عراق و معرفی هر چه بیشتر دانشگاه شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری به مردم کشور عراق از این مسیر، میسر خواهد شد.

لازم به ذکر است پذیرش دانشجویان از ملیت‌های مختلف علاوه بر اینکه نشان دهنده جاذبه علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه مقصد است از امتیازات مهم دانشگاه‌های سراسر دنیا است.


بیشتر بخوانید


همچنین در راستای متناسب سازی جذب دانشجویان بین الملل با نیاز‌های کشور‌های منطقه و تربیت نیرو‌های کارآمد و مفید برای آنان رایزنی‌هایی در خصوص جذب دانشجویان غیرایرانی از کشور‌های آفریقایی، روسیه و افغانستان نیز در حال انجام شدن می‌باشد.

دانشگاه شهرکرد به‌عنوان دانشگاه جامع و مادر استان چهارمحال و بختیاری دارای بیش از۶هزار دانشجو و بیش از ۳۶۰ عضو هیات علمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyarivand
۱۶:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
خخخخخخخخ عراق هم برای ما کلاس میذاره کشوری که از نظر علمی بمراتب پایینتر از ماست و تا دهها سال به گرد پای دانشمندان و دانشجویان و استادان ایرانی نخواهند رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
گرد پا ؟ تو دانشگاه شهرکرد دانشجو بودم کشاورزی ،درس عملیات کشاورزی می رفتیم با دست سنگ جمع می کردیم ،تو ۴ سال دانشگاه پامون را تو یک گلخانه نذاشتیم ،تو هم این اراجیف آقایون در مورد رتبه علمی و‌...را باور نکن رو دل می کنی