انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه شهرکرد و پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و اداره کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری به امضا رسید.

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه و اداره کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری به منظور گسترش همکاری در فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فنآوری، استفاده بهینه از امکانات و توانای‌های یکدیگر برای استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و پزشکی قانونی و برطرف کردن نیاز‌های علمی و اجرایی امضا شد.

وی با بیان اینکه کادر پزشکی قانونی روحیه‌ای بالا می‌خواهد، گفت: رشته‌های حقوق و دامپزشکی از رشته‌های خیلی مرتبط دانشگاه با پزشکی قانونی است.

پیرعلی، مرجعیت نهاد‌های علمی را بسیار مهم خواند و افزود: پزشکی قانونی یکی از نهاد‌هایی است که مردم در مسائل مختلف به آن رجوع می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه شهرکرد اضافه کرد: دانشگاه شهرکرد به عنوان دانشگاه مادر دارای مرجعیت علمی در استان است و پزشکی قانونی هم در حوزه خود، دارای مرجعیت علمی است، پس می‌تواند همکاری‌های مثمرثمری با یکدیگر داشته باشند.

حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با بیان ظرفیت‌های پزشکی قانونی گفت: از دانشجویان در زمینه پایان نامه‌ها و آزمایشگاه‌ها استقبال می‌شود.

وی افزود: مدت این تفاهم نامه دو سال است که پس از پایان در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

برگزاری همایش‌ها، میزگرد‌ها، کنفرانس ها، نشست ها، سمینارها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، استفاده از ظرفیت‌ها و توان آموزشی برای ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های آموزشی تحقیقاتی، راه اندازی تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی مورد نیاز، تعریف و اجرای پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی، انجام طرح‌های مشترک آموزشی، تهیه، تدوین، ترجمه، متون و منابع آموزشی، ارائه راهکار‌هایی برای کاربست مبانی نظری و نتایج پژوهش‌های انجام شده در برنامه ریزی درسی، مبادله نرم افزار‌ها فیلم‌ها و نوار‌های پژوهشی و مبادله بانک‌های اطلاعاتی به ویژه بانک‌های اطلاعاتی علمی - پژوهشی) از مفاد این تفاهم نامه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
پزشکی قانونی با دامپزشکی چه ربطی داره نابغه ها