کشف ۲۰۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی آماده ارسال به کشور‌های همسایه

رئیس پلیس پایتخت از کشف ۲۰۳ عدد انواع تلفن همراه هوشمند که در حال بسته بندی و آماده ارسال به یکی از کشور‌های همسایه بود خبر داد.

 سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت، گفت: در پی ادامه تحقیقات از سارقان حرفه‌ای تلفن همراه که در محدوده دولت آباد اقدام به سرقت می‌کردند، عوامل تجسس کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی هویت و مشخصات مالخر تلفن‌های همراه را که از اتباع کشور همسایه بود شناسایی کردند؛ و‌ی افزود: با بررسی دوربین‌های مسیر‌های احتمالی متهم، سرانجام مخفیگاه وی در محدوده دولت آباد شناسایی شد و تیم‌های عملیات کلانتری دولت آباد در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد ۲۰۳ عدد انواع تلفن همراه هوشمند که در حال بسته بندی و آماده ارسال به یکی از کشور‌های همسایه بود کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: متهم ۳۶ ساله که دارای سابقه سرقت است، به خرید و جمع آوری تلفن‌های همراه مسروقه و ارسال به کشور‌های همسایه اعتراف کرد.

سردار محمدیان همچنین از کشف بیش از ۱۵۰۰ دستگاه رایانه خودرو و بیش از ۳۰۰ عدد انواع گوشی در اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، از مخفیگاه متهمان، اموال سرقت شده‌ای به دست آمد که کشف بیش از ۱۵۰۰ دستگاه رایانه خودرو و بیش از ۳۰۰ گوشی، تنها بخشی از این کشفیات بوده است.

برچسب ها: سرقت ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
اکثر گوشیها و لوازم سرقتی کار افغانیهاست وبه افغانستان برده میشه
آخرین اخبار