راه اندازی کارگو هوایی در آذربایجان غربی

اتاق ارومیه به دنبال راه اندازی کارگو هوایی جهت ارسال سریع محصول به بازار‌های هدف بویژه اتحادیه اقتصادی اوراسیا، شانگ‌های و بریکس می‌باشد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ارومیه گفت: اتاق ارومیه به عنوان نماینده بخش خصوصی آذربایجان غربی بدنبال راه اندازی کارگو هوایی جهت ارسال سریع محصول به بازار‌های هدف بویژه اتحادیه اقتصادی اوراسیا، شانگ‌های و بریکس می‌باشد.

قاسم کریمی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه در گفتگو با اصحاب رسانه افزود: با توجه به فصل تولید محصولات تابستانه و نیاز بازار‌های اوراسیا بویژه روسیه و اهمیت ارز آوری برای کشور با توجه به تاکید استاندار محترم اتاق بازرگانی ارومیه برنامه ریزی لازم را برای ارسال کالا از طریق هوایی را آغاز نموده است.

کریمی افزود: توسعه بازار‌های صادراتی به کشور‌های حوزه اتحادیه‌های اقتصادی اوراسیا، شانگ‌های و بریکس از جمله اهداف اتاق ارومیه در دور دهم می باشد.

رییس اتاق بازرگانی ارومیه افزود: باتوجه به وجود سه فرودگاه بین المللی در آذربایجان غربی، ظرفیت‌های کشاورزی استان و رفع نیاز‌های داخلی و کشور‌های همسایه و اتحادیه‌های اقتصادی نوظهور با راه اندازی پرواز کارگو پل هوایی بین آذربایجان غربی و سایر مناطق ایجاد شود.

وی افزود: صادرکنندگان انواع محصولات صادراتی آذربایجان غربی می توانند با اعلام ظرفیت‌های خود به واحد روابط عمومی اتاق بازرگانی ارومیه با شماره تماس ۷- ۳۳۴۵۹۸۳۴ - ۰۴۴ اتاق ارومیه را در برنامه ریزی بهتر در این امر کمک نمایند.

کارگو روش حمل باری است که در آن یک یا چند کالا از طریق هواپیما‌های غیرمسافربری و تجاری به نقاط مختلف دیگر فرستاده میشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.