پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال مازندران

دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مازندران با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی پایان یافت.

در پایان بازی‌های هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال مازندران، تیم‌های ستاره نوین ساری و شهدای کوا بهشهر از گروه شرق و البرز لاریجان آمل و شهدای ملکار نوشهر از گروه غرب به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در گروه شرق، ستاره نوین ساری که با ۲۷ امتیاز صعودش را به عنوان تیم اول از هفته قبل حتمی کرده بود، در سالن ورزشی بردبار نکا با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل شهدای کمیشان باخت.

نماینده نکا با وجود کسب این نتیجه ۲۲ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

شهدای کوا بهشهر هم با حساب ۶ بر ۱ مهمانش نگین سبز شیرگاه را در سالن ورزشی مظلومی مغلوب کرد تا با ۲۳ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کند.

تیم‌های ساروی شهید عرفان و فتح در سالن ورزشی هاشمی نسب به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا با کسب این نتیجه به ترتیب ۵ و ۳ امتیازی شوند و در انتهای جدول گروه شرق قرار بگیرند.

در بازی‌های برگزار شده گروه غرب، البرز لاریجان با کسب تساوی ۵ بر ۵ برابر تیم شهید آزادیان نوشهر در سالن دانشگاه شمال آمل، ۲۱ امتیازی شد و به عنوان تیم نخست به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

تیم شهید آزادیان نوشهر با ۱۶ امتیاز در جایگاه سوم گروه غرب لیگ برتر فوتسال مازندران ایستاد.

شهدای ملکار نوشهر از توقف تیم همشهری اش شهید آزادیان نوشهر، نهایت استفاده را برد و با برتری پرگل ۶ بر ۱ مقابل سفیر آمل در سالن ورزشی رنگرز جشن صعود گرفت.

شهدای ملکار نوشهر با ۱۸ امتیاز تیم دوم گروه غرب شد و سفیر آمل با ۵ امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

تیم‌های ماشلک نوشهر و شهروند پل سفید هم به نتیجه مساوی ۳ بر ۳ بسنده کردند؛ با این نتیجه هر ۲ تیم ۱۰ امتیازی شدند، اما ماشلک با تفاضل گل بهتر چهارم شد.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مازندران با شرکت ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی شرق و غرب برگزار شد.

عنوان آقای گلی مرحله مقدماتی را نیما صالحی از تیم البرز لاریجان آمل با ۱۵ گل زده از آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار