اجرای ۲۰۰ برنامه در ایام سالگرد امام(ره) در نهاوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: در ایام سالگرد امام خمینی(ره) ۲۰۰ برنامه مختلف در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

شهروز کیانی گفت: برنامه‌های خوب و معنوی به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) برای اجرا در سطح شهر و بخش‌های شهرستان نهاوند تدارک دیده شده است.

او گفت: این برنامه‌ها توسط هفت کمیته مختلف در شهرستان تدارک دیده شده و هدف آن‌ها معرفی هرچه بیشتر اندیشه‌ها و سیره امام راحل است.

کیانی گفت: در این ایام ۲۰۰ عنوان برنامه اجرا و حال و هوای شهرستان متناسب با این ایام فضاسازی می‌شود همچنین ۴۵۰ نفر از عاشقان حضرت روح‌الله برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند. علاوه بر این مراسم عزاداری و سالگرد ارتحال در شهر‌های نهاوند، فیروزان، گیان و برزول برگزار می‌شود.

او گفت: در شهر نهاوند نیز در روز ارتحال مراسم عزاداری از مقابل مسجد شهید آیت‌الله حیدری با حضور امت عزادار به سمت مصلی نهاوند برگزار می‌شود و سخنران این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۴ خرداد آغاز می‌شود، آیت‌الله مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

کیانی گفت: در شب ۱۳ خرداد نیز در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهر گیان مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می‌شود همچنین در روز ۱۴ خرداد از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر فیروزان مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با سخنرانی حسن رضانیا، معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان برگزار می‌شود.

او گفت: یادواره شهدای دهستان گرین در روز ۱۴ خرداد از ساعت ۱۵ در مسجد روستای "بالاجوب" با سخنرانی آیت‌الله مصباحی مقدم برگزار خواهد شد.

برچسب ها: ارتحال ، سخنرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار