اعزام ۶ هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از اعزام ۶ هزار زائر از این استان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در سیزدهم خرداد خبر داد.

مهدی بابائی فر گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سیزدهم خرداد ماه امسال، ۶ هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

او افزود: این برنامه با کمک استانداری، فرمانداری‌ها، اداره کل راهداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان همدان برگزار می‌شود.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: بعد از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا مردم شهیدپرور استان از این برنامه به خوبی استقبال کردند و آمادگی خود را برای تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و آرمان‌های امام راحل نشان دادند.

بابائی فر گفت: جلسات متعددی با حضور مسئولین استانی در این زمینه تشکیل شده است و با توکل به خدا و تمهیدات صورت گرفته مشکلی برای اعزام زائران نخواهیم داشت.

او افزود: دشمن سعی دارد با القای شبهات جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان از تفکرات و اندیشه‌های ناب بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی منحرف سازد، که این برنامه فرصت ارزشمندی است تا با جهاد تبیین به بیان واقعیت‌ها بپردازیم.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در پایان زهد، تقوا، شجاعت، استکبارستیزی و ساده زیستی را از جمله ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) دانست و گفت: مسئولین ما باید در خدمتگزاری به مردم سیره ایشان را به عنوان الگو سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.