استاندار مشارکت فعالانه نخبگان برای مهار آفت جنگل‌های بلوط را خواستار شد

استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با معاون بنیاد نخبگان کشور مشارکت و انجام طرح‌های میدانی نخبگان و پژوهشگران استان را برای مهار آفت پروانه برگ خوار بلوط را خواستار شد.

غلامعلی حیدری در این نشست افزود: استعداد‌های قابل توجهی در حوزه نیروی انسانی و بدنه نخبگی استان وجود دارد که می‌طلبد اتصال این بخش با دستگاه‌های اجرایی تقویت و برای رفع موانع و مشکلات توسعه استان راهکار‌های اجرایی و عملی ارائه داد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل و مشکلات استان‌های زاگرس نشین از جمله استان ما آفت پروانه جوانه خوار بلوط است که به تهدید جدی تبدیل شده و ضروریست برای مهار آن راهکار‌های علمی با استفاده از توان محققان و نخبگان استان ارائه و اجرا کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دولت سیزد هم حمایت‌های ویژه‌ای از نخبگان صورت گرفته است، اظهار داشت: اختصاص زمین مناسب در شهرک صنعتی شهرکرد در همین راستا بوده است.


بیشتر بخوانید


حیدری افزود: استعداد‌های خوبی در استان داریم که با ترکیب علم و حرفه می‌توان نتایج قابل توجهی از آن حاصل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
با استفاده از فناوریهای نوین سمپاشی و نظارت و دیدبانی با پهپاد و استفاده گسترده و فراوان از دستگاههای چاله کن و کشت نهالستان‌های بزرگ میلیونی در استان باید جنگلهای بلوط و زاگرسی را در سراسر استان احیا کرد
آخرین اخبار