ترامپ: نمی‌دانم دی سانتیس یک ساده لوح است یا یک احمق!

رئیس جمهور پیشین آمریکا با حمله به فرماندار فلوریدا، از وی به دلیل سیاست هایش انتقاد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، اکنون مجبور است برای ورود به کارزار انتخاباتی بار دیگر با رقبای درون حزبی جمهوریخواه خود رقابت کرده و در صورت پیروزی وارد رقابت‌های اصلی انتخاباتی با جو بایدن، رقیب دموکرات خود شود. گرچه نظرسنجی‌ها از اقبال عمومی ترامپ در میان جمهوریخواهان حکایت دارد، اما با ورود رسمی ران دی سانتیس، فرماندار فلوریدا به رقابت‌های انتخاباتی کار برای رئیس جمهور پیشین آمریکا برای پیروزی در انتخابات درون حزبی دشوار شده است. 

به گزارش تل تریدر، دونالد ترامپ پیرو عادات همیشگی خود در کارزار‌های انتخاباتی و حمله به نامزد‌های دیگر امروز در صفحه اجتماعی اش به نام تروث (Truth) با بارگذاری یک فیلم اعلام کرد: من هنوز مطمئن نیستم که دی سانتیس یک جوان بی تجربه و ساده لوح است یا احمقی است که نمی‌داند در حال انجام چه کاری است!

ترامپ در این فیلم با حمله به فرماندار فلوریدا خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر یک احمق (بایدن) را بر روی کار داریم و نیازی به فرد جدیدی نداریم! اگر جنبش "آمریکا را دوباره بزرگ کنیم" در سال آینده میلادی در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی نرسد، ایالات متحده با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد. 

ترامپ با انتقاد از تقابل میان دی سانتیس و شرکت دیزنی در فلوریدا و سیاست‌های وی در قبال همه گیری کرونا افزود: وقتی حقایق درباره او روشن شود مشخص خواهد شد او از بسیاری از فرمانداران دموکرات بهتر است، اما در بهترین حالت در مقایسه با فرمانداران جمهوریخواه بسیار متوسط محسوب می‌شود. 

رئیس جمهور پیشین آمریکا در پایان خاطر نشان کرد اگر حمایت‌های من از دی سانتیس در سال ۲۰۱۸ نبود، وی در انتخابات فرمانداری فلوریدا پیروز نمی‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار