اعتراض ترامپ به برگزاری دادگاه نیویورک در مارس ۲۰۲۴

رئیس جمهور پیشین آمریکا از تصمیم دادگاه نیویورک برای برگزاری جلسه رسیدگی به اتهام وی در مارس ۲۰۲۴ که مقارن انتخابات درون حزبی است، انتقاد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا به دلیل آنچه در گذشته انجام داده اکنون در مخمصه بزرگی گیر کرده است. دادگاه نیویورک می‌گوید ترامپ به طور غیرقانونی پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ اقدام به پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی کرده است. حال دادگاه از برگزاری جلسه رسیدگی به این اتهام در مارس ۲۰۲۴ خبر می‌دهد. از آنجا که ترامپ در حال مبارزات انتخاباتی است، برگزاری این جلسه در آن تاریخ می‌تواند به نفع رقبای او تمام شود. 

به گزارش تل تریدر، ترامپ در واکنش به این موضوع در صفحه شخصی خود در پلتفرم اجتماعی تروث (Truth) نوشت: تصمیم دادگاه نیویورک برای انجام محاکمه درباره پرونده مربوط به استورمی دنیلز در مارس ۲۰۲۴ مداخله در روند انتخابات ریاست جمهوری است.

وی در ادامه تاکید کرد: آن‌ها تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ را برای برگزاری دادگاه بر من تحمیل کردند. این در حالی است که این تاریخ مصادف است با بحبوحه رقابت‌های انتخاباتی درون حزبی جمهوریخواهان. این امر بسیار ناعادلانه است، اما این موضوع همان چیزی است که دموکرات‌های چپ افراطی به دنبال آن هستند.  ترامپ در پایان با انتقاد از سیستم قضایی آمریکا خاطر نشان ساخت: تا به حال در آمریکا چنین امری اتفاق نیفتاده بود. 

دونالد ترامپ اکنون در انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده است و باید پس از کسب نظر رای دهندگان جمهوریخواه، به عنوان نامزد اصلی در ماه نوامبر سال آینده میلادی با جو بایدن، رئیس جمهور مستقر رقابت کند. نظرسنجی‌های اولیه حاکی از اقبال عمومی بالای جمهوریخواهان به ترامپ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار