با پیگیری قضایی؛

رییس راهداری زرند دست به کار شد

رییس دادگستری زرند گفت:یکی از رسالت‌های قوه قضاییه ، احیای حقوق عامه و پیشگیری از جرائم و ترک فعل است.

 ابوالفضل فرحبخش در حاشیه بازدید از روند آسفالت سه راهی مسجد ابوالفضل به سمت سه راهی سربنان  گفت: در سال گذشته موضوع ایرادات جاده سه راهی مسجد ابوالفضل دشتخاک به سمت عیسی آباد که باعث بروز حوادث مخاطره آمیز و مرگبار شده بود، در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان مطرح که منتهی به نصب تابلو و ایجاد گریز راه برای این جاده شد.

او افزود:  اما این اقدامات کافی نبود و با همکاری و پیگیری اداره راهداری شهرستان، اکنون شاهد پرتو جدیدی از اقدامات شایسته از جمله نصب تابلو و آسفالت این قسمت از جاده هستیم.

فرحبخش بیان کرد: امروز مردم از مسولین توقع انجام اموراتی را دارند که با معیشت و سلامت جسمی و روانی و امور روزانه ایشان ارتباط مستقیم دارد، کما اینکه طرح توسعه و تعمیر این جاده نیز بخاطر کمبود اعتبارات از زمره کار‌های مورد انتظار مردم شریف شهرستان زرند بود.

رییس دادگسری زرند اظهار کرد: با پیگیری‌های اداره راهداری و شخص رییس راهداری، این اعتبار جذب شد و جا دارد از این اقدام شایسته رییس راهداری و همکاران پرتلاش شان تشکر کنیم.

رییس پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند گفت: ما در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان تمامی کار‌هایی که باید جهت پیشگیری از طرف مدیران انجام شود را رصد کرده و قطعا شاهد اتفاقات خوبی برای شهرستان زرند خواهیم بود.

برچسب ها: راهداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار