احداث و بازگشایی راه‌های روستایی در بخش ساردوئیه جیرفت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از احداث و بازگشایی راه‌های روستایی ساردوئیه با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان خبر داد.

مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در بازدید از راه‌های روستایی بخش ساردوئیه جیرفت گفت: احداث راه در مناطق کوهستانی هزینه‌های هنگفتی دارد، اما در انقلاب اسلامی بهره مندی از راه مناسب حق مردم است و با توجه به اولویت‌ها و مناطق جمعیتی این مهم در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

او  از روند بازگشایی راه روستایی سربیژن گویگان بازدید کرد و ضمن اشاره به اهمیت احداث راه‌های روستایی که کانون‌های تولید هستند، بیان داشت: راه از جمله زیرساخت‌هایی است که توسعه هر منطقه در گرو آن است.

محمودی بیان کرد: اجرای عملیات بازگشایی محور سربیژن_گویگان به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۶ میلیارد تومان در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در ادامه از راه روستایی قلاطوئیه_علی آباد کنزته _ کدرنگ بازدید کرد و گفت: عملیات اجرایی این محور به زودی به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۴ و نیم میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

او ضمن بازدید از راه روستایی دولت آباد بهراسمان از آغاز به کار عملیات اجرایی این محور در محدوده سیمانی به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان خبر داد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با پشتوانه دولت مردمی آیت الله رئیسی با توان مضاعف در حال خدمت رسانی به مردم جنوب کرمان است و کمک به توسعه و آبادانی روستا‌ها را از اولویت‌های کاری خود می‌دانیم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب کرمان در بازدید از روند احداث راه روستایی زمین حسین نیز بیان داشت: عملیات بازگشایی و رفع نقاط پر حادثه این محور به زودی با اعتبار ۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

او ضمن بازدید از راه روستایی رز شیرین در منطقه دلفارد از اصلاح این راه روستایی در ۴ نقطه با ایجاد قنو (ایجاد کانال هدایت آب‌های سطحی) در حاشیه این محور خبر داد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار