وزیر کشور:

لازم است اطلس مخاطرات استان اصفهان تدوین و تنظیم شود

وزیر کشور گفت: ضروری است اطلس مخاطرات استان اصفهان با دقت و با قابلیت عملیاتی بودن تنظیم و تدوین و طرح‌های مدیریت بحران دنبال شود.

وزیر کشور امروز در جلسه قرارگاه آب و بررسی مخاطرات فرونشست و آلودگی هوای اصفهان در سالن اجتماعات استانداری گفت:  اصفهان در همه بحران‌های ملی در میدان بوده و فعالیت‌های ارزشمندی را در شرایط سخت برای سایر استان‌های کشور انجام داده که ارزشمند است.

احمد وحیدی  افزود:اصفهان از جمله استان‌های پیشرو است که در خصوص چالش‌های مدیریت بحران، اطلس مخاطرات استان را در دست تنظیم دارد که اقدام شایسته تقدیری است.

او گفت: با کم کاری سازمان‌هایی که باید پشتیبان مدیریت بحران باشند، برخورد می‌شود و در صورت جمع بندی و ارسال اطلاعات به وزارت کشور وضعیت دستگاه‌هایی که باید در شرایط بحرانی کمک رسان باشند و تامین منابع داشته باشند و در این زمینه کوتاهی کنند را به صورت مستقل پیگیری می‌کنیم.

او تصریح کرد: برای تأمین آب استان اصفهان، پروژه‌های آبرسانی به این خطه با جدیت پیگیری و اجرا خواهند شد.

وحیدی یادآور شد: گزارشی در خصوص مخاطرات آلودگی هوا در استان اصفهان در این نشست ارائه شد که گزارش تلخی بود در این راستا بایستی طرح جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان با جدیت دنبال شود.

وزیر کشور گفت: رفع مشکل آلودگی هوا ساده‌تر از معضل کمبود آب است، زیرا تامین آب زمان بر است، اما مقابله با آلودگی هوا با راهکار‌های کارشناسی شده در سریع‌ترین زمان، عملیاتی می‌شود.

وزیر کشور و هیات همراه دیروز برای سفری ۲ روزه وارد اصفهان شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار