مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی، به کاهش حوادث جاده‌ای کمک می‌کند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی در افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادف و حوادث جاده‌ای تاثیرگذار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ر آیین بهره بردای از مجموعه خدماتی و رفاهی بین راهی وادی نطنز و کلنگ زنی مرحله دوم ساماندهی و ارتقای ایمنی تقاطع ترگل _ بادرود گفت: ۹۸۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در کشور داریم که در گذشته به شکل مجتمع مجهز نبود و تنها یک رستوران یا یک جایگاه سوخت به شکل جدا از یکدیگر بود و مسافران امکان استفاده مطلوب از خدمات را نداشتند.


 داریوش امانی با بیان اینکه  ۵۴۰ مجتمع رفاهی در حال ساخت است افزود: اگر همین تعداد تا ۲ سال آینده به بهره برداری برسد به طور میانگین هر ۵۰ کیلومتر یک مجتمع خدمات رفاهی در طول مسیر‌های کشور درایم و این مهم به کاهش تصادفات در کشور منجر می‌شود.

فرماندار نطنز هم  در این مراسم گفت: راه‌های این شهرستان در حال بهسازی و آسفالت است، جاده قدیم نطنز_کاشان سال‌ها در حال پیگیری بوده و ۲ بانده سازی آن از مطالبات مردم است .

محمد ظریفی افزود: آسفالت ریزی جاده بادرود به آقا علی عباس (ع) سال‌ها نیمه تمام مانده و امیدواریم با توجه ویژه سازمان راهداری کشور هرچه زودتر تکمیل شود.

او درخصوص مجمتع خدمات رفاهی وادی گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیاردی بخش خصوصی و حمایت و تسهیل گری ارگان‌های دولتی از جمله فرمانداری نطنز، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، ادارات گاز، برق و آب راه اندازی شده است.

ظریفی  میزان عرصه مجتمع وادی۶۵ هزار مترمربع بیان کرد و افزود: در این مقدار زمین ۲ هزار و ۶۸۰ مترمربع زیربنا بنا جهت سالن رفاهی و ۵۸۱ مترمربع فضای جایگاه سوخت در نظر گرفته شده است.

همچنین امروز طرح احداث مرحله دوم تقاطع ترگل _ بادرود با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار