مشهد؛

بهره برداري از بيست و هشتمين مجتمع خدمات رفاهي بين راهي خراسان رضوی

بيست و هشتمين مجتمع خدمات رفاهي بين راهي خراسان رضوی در محور مشهد-سرخس به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی در مراسم بهره برداری از این مجتمع گفت: مجتمع خدمات رفاهي بین راهی "آبروان" درجه سه بوده و در كيلومتر 36 محور مشهد- سرخس ، سمت راست در زمینی به مساحت يك هكتار حدود 800 متر مربع زیربنا احداث شده است.

جواد وحدتی فرد درادامه افزود: مجموع هزينه انجام شده برای احداث این مجتمع بین راهی حدود 20 ميليارد ريال بوده كه حدود سه ميليارد ريال آن توسط اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي خراسان رضوي براي احداث رمپ ها و تابلوهاي مجتمع هزينه شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: موافق اصولي احداث این مجتمع در خرداد ماه سال 1389 صادر شده و کار ساخت آن نیز در آبان 1392 آغاز به کارشد، که اکنون به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوي از لحاظ تعداد مجتمع های خدمات رفاهی فعال بین راهی در رتبه چهارم كشوري قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به تاثير مستقيم مجتمع هاي خدمات رفاهي بين راهي بر افزايش ايمني جاده‌ها، باز هم نیاز به مجتمع‌های جدیدی دراین راستا داریم.

وحدتی فرد از در حال ساخت بودن 15 مجتمع خدمات رفاهي بین راهی در استان خراسان رضوی خبر داد و اظهارداشت: همچنین براي احداث 42 مجتمع ديگر نيز موافقت اصولي صادر شده است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.