ژیمناستیک اردبیل هدفگذاری خوبی برای توسعه و پیشبرد اهداف خود دارد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیات ژیمناستیک استان اردبیل هدفگذاری خوبی برای توسعه و پیشبرد اهداف خود دارد.

اکبر ورودی در مجمع سالیانه هیات ژیمناستیک استان از پیگیری، وجود هدف گذاری، برنامه ریزی و همکاری خوب رئیس هیات ژیمناستیک با اداره کل و حوزه ورزش قهرمانی تشکر و قدردانی کرد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان گفت: این هیات یکی از هیات‌های فعال اداره کل است و با تمام توان از هیات ژیمناستیک حمایت خواهیم کرد و امیدواریم در ادامه فعالیت خود از تجربیات پیشکسوتان در برنامه ریزی‌ها استفاده کنند و بر آموزش تخصصی مربیان و داوران و تعامل با فدراسیون و ارگان‌ها کوشا باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه افزود: با توجه به اینکه هیات در بحث ورزش قهرمانی استان وضعیت مطلوبی دارد امیدواریم با مساعد مالی فدراسیون و با حضور رییس هیات در شهرستان‌ها مشکلات و دغدغه‌های آنان را از نزدیک لمس کرده و بر رفع مشکلات و تامین بودجه برای تجهیز حداقلی خانه‌های ژیمناستیک شهرستان‌ها داشته باشیم و با تعامل با آموزش و پرورش، بسیج ورزشکاران و ورزش کارگری باعث رشد این رشته در استان شویم.

ورودی افزود:با بازدید‌های صورت گرفته از شهرستان‌ها تمامی نواقصات و معایب سالن‌های شهرستانها، در رشته‌های ورزشی مختلف مورد آمایش قرار گرفته است که تعمیرات کلی سالن‌های شهرستان‌ها را آماده و در اختیار فرمانداران قرار دادیم که در تلاشیم از سوی وزارت ورزش و سازمان برنامه و بودجه مشکلات سالن‌ها را رفع و در اختیار هیات‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.