کیفرخواست ضارب آیت‌الله سلیمانی صادر شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با اخذ آخرین دفاع از متهم، تصمیم نهایی دایر بر جلب دادرسی اتخاذ و کیفرخواست پرونده صادر شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در پی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در تاریخ ششم اردیبهشت ماه با سلاح گرم در بابلسر، پرونده با دستور ویژه رئیس قوه قصاییه، پیگیری امر در دادگستری کل استان و همراهی ضابطین مرتبط در مسیر رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ظرف مدت ۱۷ روز با اخذ شکایت اولیاء دم، ضمن تشکیل پرونده شخصیت و بازسازی صحنه جرم، نسبت به اخذ نظریه پزشکی قانونی در خصوص سلامت روحی متهم در حین ارتکاب جرم اقدام شد که نظریه صادره بدوی از سوی متهم و وکیل تسخیری وى مورد اعتراض قرار گرفت.

رئیس دادگستری مازندران با اشاره به اخذ نظریه کمیسیون پزشکی قانونی در تایید نظریه بدوی دایر بر سلامت روحی متهم حین ارتکاب جرم، خاطرنشان کرد: با اخذ اخرین دفاع از متهم، تصمیم نهایی در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت ماه دایر بر جلب دادرسی اتخاذ و کیفرخواست پرونده صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
لاری
۱۳:۵۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
خانواده شهید بایستی بخششن و این کار اونها در جامعه باب بشه بلاخره در اسلام بخشش خودش ۱۰۰۰ ثواب برای مرحوم داره حتی بازماندگانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
برای چی بازنشسته ناچارا نگهبان بانک گذاشتیداگرمیتونس خدمت کنه در سازمان خودش می موند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۳:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
از این در عجبم // که با اینکه صدای شلیک در فضای بسته خیلی زیاده // مردم و کارکنان بعد از شلیک هنوز داشتن کار روزمره خودشان را انجام میدادن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
نگهبان بانک باید مسلح باشه. ولی دست هر کسی نباید مسلسل داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
هنوز که هنوزه قوه قضائیه به فعل محاربه اعتقاد ندارد، و نتیجه آن نا امنی در تمام کشور ایشان چگونه میخواهند جوابگو این همه مشکلات باشند همیشه نمیتوان پشت معایب دولت پنهان ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
حالا اگر از این قضیه بگذریم. خواهشا ایستادن مامور با اسلحه در داخل بانک خطرناک است. و انسان در یک لحظه تصمیم می گیرد و یک عمر پشیمانی می کشد و خلع سلاح این نگهبانان کار ساده ای است. و اگر این فرد به رگبار می بست شايد 10 تا 20 نفر کشته می شدند. خلاصه‌ این مشکلات اجتماعی باید ریشه ای حل شود و خونی به نا حق زمین‌ نریزد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
سارق مسلح به بانک حمله کرد حتما باید ازش با چایی قندپهلو استقبال کرد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
چقدر کش میدهید