کمتر از یک چهارم موشک‌های فلسطین، رهگیری شد

ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد از مجموع راکت‌ها و موشک‌هایی که مقاومت به اراضی اشغالی شلیک کرده، تنها یک چهارم رهگیری شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) تایید کرد بیش از ۸۰۰ موشک و راکت از غزه به اراضی اشغالی شلیک شده اما سامانه پدافند هوایی گنبد آهنین تنها توانسته است یک چهارم آن را رهگیری کند.

براساس گزارش الجزیره، ارتش صهیونیستی اعلام کرد سامانه پدافندی گنبد آهنین موفق نشده است ۷۷ درصد از موشک‌های مقاومت فلسطین را دفع کند. ارتش صهیونیست خبر داد که از آغاز عملیات «انتقام آزادگان» تا به امروز، ۸۰۳ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده که گنبد آهنین موفق نشده است ۶۲۰ راکت را رهگیری کند.

طی حملات راکتی امروز مقاومت نیز موشکی به اراضی اشغالی اصابت کرد که به اعتراف خود صهیونیست‌ها این موشک توانست سامانه پدافند هوایی فلاخن داوود و گنبد آهین را دور بزند.

همزمان با تداوم حملات رژیم صهیونیستی که از روز سه شنبه شروع شد و با ترور امروز فرمانده ارشد جهاد اسلامی در خان‌یونس ادامه دارد، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه این رژیم به باریکه غزه تاکنون ۲۸ نفر به شهادت رسیده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
آخ آخ با این وجود فلسطین قهرمان شد
آخرین اخبار